måndag 26 november 2012

1-årskalasoutfiten


Igår, den 25te november, var det exakt ett år sedan jag inledde min karriär som modebloggare! Det har varit ett roligt år och jag firade med en fin tårta där jag själv figurerar:



 Den var god.
Så klart var jag finklädd och redo för kalas kvällen till ära! Min allra finaste spetsklänning från Monki fick tjänstgöra. 
 Kalashatt från Partaj.

Ett fint halsband med hjärtan och stjärnor som är en gåva från en sjuårig tjej. Hon gav det när hon upptäckte att vissa figurer matchade med min färg. Mitt modebloggarhjärta blev varmt.


Serpentiner och ballonger från Willys.

Följande bild är tagen av min trogna, modeinsatta läsare Sofie:
Personliga påklädarna tackar för ett givande år av galenskap! 

1 kommentar:

  1. Du e härlig du Ida! Och jag tror nog att mor Maj-Lis i sin himmel fnissar roat o att hon e mäkta stolt över dej!!Hälsn. från Eivor

    SvaraRadera