onsdag 30 maj 2012

festivaloutfiten

Hej modemänniskor! Sommaren är här. Vad betyder sommaren förutom myggor, midnattssol och milt klimat? Just det. Ni sa det. Festival! Såhär ser jag ut när jag går på festival (och det ska jag göra jäkligt ofta i sommar): En tröja (gärna med något band på, och ännu hellre något band som ska spela på festivalen ni går på), tåliga och enkla skor, massa jävla alkohol och konservmat.


Gyllene tider-tröja och Converseskor, en sko för varje hjul! Bekväma och bra, men här blev jag så trött i hjulen så jag tog av mig dom lite.


 Här har ni allt mitt festivalbråte. En massa plastpåsar, flaskor och skräp.
 Majs är bra att ha med sig. Gott och praktiskt.

Tröjan är från Stora Torg när Gyllene Tider spelade där 1995. Herregud, jag var knappt född. Ps. Jag var egentligen inte född alls. Nu spelar dom inte på någon av dom festivaler jag befinner mig på i sommar, men det är väl inte förbjudet att digga ändå!



Och ja, kära vänner, ovänner, modeintresserade, antimodemänniskor, bloggläsare, bekanta, okända och fiender. Med detta önskar jag eder nu en trevlig sommar! Jag kommer nämligen att ha en sommarpaus i bloggen i juni och nästan hela juli. Men den som väntar på något gott! Ha det jättebra och glöm aldrig bort modets centrala roll i era liv! Speciellt såhär i sommartider!

27nde juli är jag tillbaka, snyggare än någonsin! Vi ses då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar