måndag 16 april 2012

spaoutfiten

 Idag, 16 april, Patriks namnsdag, visar jag er spaoutfiten. Badrock, handduk, ansiktsmask och värmeljus. All you need (is love, ja, men det finns alltid där).
 Jätteskönt och avslappnande. Ligga och stirra i taket omgiven av ljusens värme. Fast gurkorna är ju i vägen när jag stirrar så jag ser inte så mycket, men ändå.

 Badrocken är lånad från en vän. Men - som det modemedvetna hjälpmedel jag är - den är grön och matchar således gurkorna i min ansiktsmask.
 Ljusen är från Åhléns. Där brinner dom fridfullt, men det kunde gått illa. Allt för min modeblogg.
 Gurka från Willys. Vad kan en gurka kosta? 10 kronor? Och ansiktsmasken är egengjord, receptet hemligt.
 Diverse smörjor och och krämer med välmående effekter. Från typ Citymarket.
Ja gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar